CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

*Sometimes we need to be hurt in order to grow, fail in order to know, lose in order to gain, some lessons are learned best through pain. * You make my world become more colourful. * Aim to stars , you will get at least the sky. >,<

5.07.2011

Dia datang!!! Lari!

Hello? Masih ingat tentang saya?
Saya nih budak comot yg berasal dari negara seberang.
Boleh dikatakan sebagai minah saleh celup tepung jagung~

Okay! Once again, saya melalut lagih!
Btw, rindu lah ngan beloved blog nih.
Tak taw nape hari nih, tetibe jeh ada mood nk update blog.
Dah lame tak update blog nih. -,-

Dia datang lagi lah.
Exam dah kembali.
Ish~ Aku benci lah kau exam.

Okeh, saya tak spoil mood saya hari nih.
Let's drop the topic!
The case is close~~~

 Btw, saya rasa happy hari nih.
 Maybe disebabkan SS3Vietnam?
 Mesti ELFsVietnam sedang bergembira sedangkn saya kt rumah tgk
 frust tertiarap duk baca buku.
 Baca buku tu, baca buku nih.
 Lepas baca buku, lepas tu buat folio.

 Ish~ Bosan2.

 5 hari saya tak online,byk perkara yg sy ketinggalan.
  Poor me! -,- " 

In the same time, saya nk minta korang doakan kejayaan sy.
 Mana la taw kot2 korang nih mulut masin ke. Hee~ 



 *Tayang gigi*




Dont worry Haena, Be happy for the exam!!^^




Chaiyokkk Haena!! I know you can do it!! :)


p/s: Harap sangat tahun nih takkan turun kelas. Saya stay kt kelas tu selagi masih hidup!Insya-Allah..

0 comments: