CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

*Sometimes we need to be hurt in order to grow, fail in order to know, lose in order to gain, some lessons are learned best through pain. * You make my world become more colourful. * Aim to stars , you will get at least the sky. >,<

4.29.2011

..:: What will happen today? ::..

A very good mornoon to my dear friend ! (Morning + Noon)
And I said, "Hi all!!"

Well, saya nk ckp sesuatu yg penting nih.
Law saya tak ckp ari, maybe esk sye akn penghuni Hospital Tanjung Rambutan!!
So,korang kena bace post nih carefully au!

Saya nk cakap yg Saya Rindu Gile2 Ngan Belog nih !!
Waahh! Dah lame bebeno saya tak update kan?
Hmm, maybe it is about a month ?!

In a month, a lot of things happened to me.
April is my favourite month for me because my birthday is in April.
Wee~
120411 is my birthday.
I celebrate it with my new classmates.
Terima kasih kt kawan2 yg wish kt sye,
yg tolong beli kan cake.
And so on~ ;)

Wee~ Dah tak taw nk ckp ape lagi sbb dah keabisan idea.
Ahahaha.
Walaupun byk events yg berlaku, tapi dah tak ingat.

Oh ya!! Lupe nk ckp.
Baru-baru nih, sye participate Choral Speaking.
And we won it!! Yay!!


And I miss someone right now.
So sad. >,<


Rindu ku pada mu seperti bunga sakura yg sedang bermekar. (^.^)


adakah kau juga berasa begitu?? Sungguh, daku rindu akan dirimu..








Lastly, April please dont leave me again. Time please pass slowly.







                                                                      Sincerely,I miss you
                                                                                                          Elvanna Haena

0 comments: