CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

*Sometimes we need to be hurt in order to grow, fail in order to know, lose in order to gain, some lessons are learned best through pain. * You make my world become more colourful. * Aim to stars , you will get at least the sky. >,<

3.14.2011

..::Thailand's Got Talent::..



Assalamualaikum!
Ada orang tak?
Hee~

Ustaz ckp law kita bagi salam kt org tu.
Law kita dah bagi salam 3 kali.
And then tak de org jawab.
Kita blah je.
Hee~ >,<


Semalam saya tgk citer Thailand's Got Talent.
Fuhh!Shiookk gile. >,<
Walaupun tak faham ape yg diorang ckp,
tapi saya buat-buat fhm je.

Macam-macam jenis org yg datang ujibakat uh.
Ada seorang minah yg memang cantek gile!!
Tak pernah lagi saya tgk org yg cantik macam tu.
Memang betul pe yg org ckp.
Org perempuan Thailand memang cantek!
Muka diaorang sebijik cm artis korea.
Oppps!Bukan sebijik,tapi sepuluh bijik!


Kadang-kadang,saya tak boleh nak teka yg mana satu minah Korea and minah Thai.
Bila dgr diaorg ckp,baru la tau samaada dia ni Korean or Thai.
Okay!Berbalik semula kt minah yg saya kata cun gile tadi.
So,bila sampai je turn dia.
Dia pun nyanyi!
Mak aihhh!Punya la terkojot beruk aku dibuatnye!
Suara jantan la!!
Suara dia sebijik cm jantan.
And then,dia lulus ujibakat uh.
Lalu,terlintas kt fikiran saya.
Maybe,minah ni mak nyah kot. >,<


Lepas tu,ada la seorang lelaki ni yg berpakaian pelik ala-ala Lady Gaga gitu lorh~
Pastu dia nyanyi lagu Bad Romance.
Masya-Allah.Kesian kt laki uh.
Baru je nak nyanyi terus kena riject!
AHAHAHAHA. ^,^

Alahai.. macam-macam ragam la manusia ni.

0 comments: